Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек "Роль шкільної бібліотеки в екологічному просторі здобувачів освіти"

Мета: виховувати у дітей почуття людяності, доброти; бажання берегти, примножувати багатство рідного краю, розвивати почуття відповідальності за майбутнє планети

Анкета "Довкілля і Я"

 1.   Чи любите природу? 

 а) так;

 б) ні.

2. Що таке «екологія»?

а) наука, що вивчає походження Землі;
б) наука про навколишнє середовище, оселю, людину, її взаємодію з цим середовищем і

 шляхи забезпечення умов для її життя;
в) це оточуючий світ;
г) я ще не визначився.

3.  Чи існують екологічні проблеми в Україна?
а) так;

б) ні.

 

4. Що буде з тим куточком природи, де повністю вирубають ліс?
а) там буде поле;
б) руйнуватимуться ґрунти;
в) погіршиться повітря;
г) порушиться природний баланс, що може призвести до негативних наслідків.

5. Чому не можна в річці мити автомобіль?

а) гине риба;
б) бензинова плівка перешкоджає надходженню кисню;
в) це погано;
г) автомобіль руйнується.

6. Чи хвилює вас доля природи?
а) так;

 б) ні.

7. Чи всі люди знають правила поведінки на природі?
а) так;

 б) ні.

8. Як слід учинити з людьми, котрі забруднюють довкілля?
а) проводити роз’яснювальну роботу;
б) примусити прибирати після себе;
в) накласти грошове стягнення;
г) не зачіпати їх, бо однаково не буде результату.

9. Які екологічні проблеми існують на території нашого населеного пункту?
а) винищення зелених насаджень (вирубування лісів, винищення квітів);
б) нераціональне використання ґрунтів;
в) забруднення повітря (шкідливе виробництво, транспорт, спалювання листя);
г) забруднення водойм (прання в річці, миття автомобілів, викиди нечистот);
д) засмічення вулиць, відсутність смітників поза жилою зоною;
е) нема проблем.

10. Що ви робите для того, щоби покращити стан довкілля?

а) садимо дерева та квіти;
б) проводимо акції з охорони природи;
в) нічого;
г) очищаємо територію населеного пункту та розчищаємо русла річок;
д) збираємо макулатуру.

 

Виставка малюнків "Земля радіє від краси"